Wednesday, January 26, 2011

bila hujan..

kepada sesiapa yang ingin kongsi pandangan dengan aku pasal hal bila memandu ketika hujan blh lah kongsi pengalaman di blog aku..ini kerana berbagai pandangan yang aku terima daripada kawan-kawan aku bila memandu ketika hujan..contohnya bila kita melalui kawasan air ketika jangan tekan brek ini kerana akan menyebabkan sistem brek tidak akan berfungsi..aku pun tidak berapa reti sangat.apa yang aku luahkan ini adalah daripada pandangan orang...klu memandu ketika hujan hendak membawa bawah dari 100km/j.ini kerana apabila kita membawa kereta lebih daripada hadlaju akan menyebabkan kita mengalami kemalangan. pada musim perayaan tahun baru cina ini.kita hendaklah ingat kepada orang yang tersayang ketika memandu..pasti semua jalan raya di malaysia akan penuh dengan kenderaan pada musim ini..jikalau ingin ke pantai timur dijangka hujan akan turun sehingga musim perayaan tahun baru cina.

gambar kemalangan maut

No comments: