Saturday, March 26, 2016

#Gua musang ke kuala lipis

Salam dan selamat pagi saya ucapkan kepada pembaca blog..semalam merupakan pertama kali saya menggunakan lebuhraya baru dari gua musang ke kuala lipis untuk balik ke kuantan..lebuhraya ini telah memudahkan perjalanan saya dan memendekkan masa     Saya..sesiapa yang ingin ke kota bharu mengikut gua musang tidak lah perlu mengambil masa yang lama dalam perjalanan..walaupun ia dikatakan belum siap sepenuhnya tapi ia memudahkan rakyat khasnya..amin



4 comments:

paridah said...

INDAH SEKALI VIEW SEPANJNG LEBUHRAYA NI...TERINGIN JUGA NK LALU BILA2 NANTI..

Kakzakie Purvit said...

Alhamdulullah.. selain perjalanan lebih cepat, cantik pemandangannya:)

Unknown said...

LPT 2 ni kan? Penah lalu. Malam pun penah, seram sejuk di buatnya. Hukhuk !

Bunda_nora said...

Alhamdulillah... aamiin..