Friday, October 16, 2015

#syukur kepada allah swt

Salam dan selamat petang kepada pembaca blog saya..syukur kepada allah swt kerana anak saya akhirnya minum susu kambing..bukan memilih dalam bab makanan atau minuman tetapi sekurang-kurangan saya berusaha untuk allah swt..susu kambing adalah yang kedua terbaik selepas susu ibu..khasiatnya hampir sama dengan susu ibu(jika saya salah harap maafkan)..jika isteri saya kekurangan susu boleh lah anak saya minum susu kambing..susu kambing ini bukan sahaja untuk bayi tetapi sesuai jugak untuk orang dewasa..klu sesiapa yang ingin memilih susu kambing ini baiklah memilih susu kambing campur dengan buah kurma..sedap sgt👍🏻👍🏻👍🏻

9 comments:

Kakzakie Purvit said...

Malam ibu ada dirumah minum susu ibu selagi ada'
Siang tak cukup minumlah susu formula boleh kongsi lagi hihi..

paridah said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH CUKUPKAN KEPERLUAN ANAK...

Wak Lat said...

semoga sehat sentiasa., aminn

saniahibrahim said...

Susu kambing memang elok tapi untuk anak kecil.susu ibu adalah yang terbaik.

Nick Nashram said...

pernah minum susu kambing ni..susu kambing higoat.

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg elok tmbh2 susu kmbing fresh kan...

dear anies said...

kt mn boleh dpt ni?

ajax85 said...

Saya dapat kat kuantan..tp kilang dia kat seremban

Unknown said...

x pernah cuba susu kambing. dari anak first memang dengan susu lembu jer.
susu kambing nih sunah nabi jugak kan~