Thursday, October 22, 2015

#mencari idea di melaka part 1

Salam dan selamat pagi kepada pembaca blog saya..siapa pernah minum coconut shake origanal di melaka..mesti rasa sedapkan..semalam saya kesempatan pergi ke sana bersama anak dan isteri..saya melihat bagaimana perusahaan coconut shake di melaka ini berkembang maju..pelbagai masyarakat malaysia singgah di tempat tersebut untuk minum , tidak kira bungkus atau minum..sedikit sebanyak saya boleh mengambil ilmu bagaimana tempat ini boleh menarik masyarakat pelbagai kaum datang minum dan makan dari segi aturan , promosi dan sebagainya..tempat ini dekat dengan dataran 1malaysia..sesiapa yg ingin mencuba silalah pergi kesana

9 comments:

Etuza said...

Asalam..saya datang balas kunjungan ..dah followe blong ini ya. terbaik

Zafirah Kama said...

Saya lagi suka coconut shake Batu Berendam.. ^_^

Mummy Julia said...

Yang penting ada air kelapa free kalo makan dan minum kat situ..yum yum!

mummy mai ronda2 pagi..:D #donefollow

Kakzakie Purvit said...

Kakak bukan terpikat kat coconut shake tu
Tapi terpikat anak dara gebus pipi - bestnya kalau dpt kat kakak ni:)

dear anies said...

kat klebang dah kureng sket rs nyer... nnt mai melaka try CS alai pula

Caro * said...

Very nice photos :)

Wandee Rach said...

Hey! Thats a great post you have just posted! Maybe you can check out mine ? It is on a Halloween makeup :)

http://www.wandeerach.com/2015/10/vlog-my-gothic-ballerina-halloween.html

Anonymous said...

Salam singgah hari ni. Doakan yang baik2 aje for u. Tq sudi ke blog KA jg. Walla wei, melaka, I love melaka, best !

Cikna said...

Dapat coconut shake time panas2x fuhhh mmg terangkat kot.... Bambam la gegirl dia come2 giler la....;-)