Saturday, September 12, 2015

#korea selatan


salam dan selamat pagi kepada pembaca blog saya..hari ini bertuah bagi saya dan keluarga saya kerana ada orang memberi hadiah..hadiah yang dibawa dari asia timur..iaitu korea selatan..kalau ikutkan diri saya bukan tidak mahu ke asia timur tetapi bagi saya biarlah dulu..dengan keadaan ekonomi negara kita tidak menentu , mata wang kita yang jatuh..saya mengambil langkah tidak mahu ke sana..lagipun saya bukan minat kpop..kalau drama korea running man je tengok bersama anak setiap sabtu dan ahad(anak 9bulan bukan paham tapi sebab ayah dia ketawa besar dia pun ikut sama)..apa-apa pun terima kasih kepada adik ku kerana memberi hadiah..amin

  

11 comments:

Farrah MF said...

Banyaknya dapat souvenirs :)

ajax85 said...

Sikit je

Raz said...

comel barangan2 itu

paridah said...

HADIAH TANDA INGATAN ADIK KPD ABANGNYA DIBAWA JAUH DARI KOREA...

cikpinz said...

Bestnya dapat hadiah dari Korea

iryantyismail said...

Minta satu fm boleh tak :-))

Qaseh Vee said...

klu saya gi korea bkn krn kpop tapi sbb nak tgk negara org ... Alhamdulillah , banyak gak dpt tu ...

natura said...

Korea selatan selain dari view yang cantik tetapi dari segi ekonomi memang lebih ke depan dari Malaysia walaupun dulu mundur kan.
Semangat bangkit tue yang penting.

siti hazreen said...

wah... bilalah nak jejakkan kaki ke korea ni...cantik2 semua cenderamata tu!

akuoka said...

best nya kalau dapat travel macam nieh

Dunia Zumal said...

Bestnya dapat hadiah dari jauh ^-^