Thursday, August 27, 2015

#baju anak vs #liga juara-juara

Salam dan selamat pagi kepada pembaca blog saya..apa kaitan tajuk yang saya tulis di atas pada hari ini..heheh..hari esok merupakan hari paling bahagia bagi abg sulung saya yang akan menamatkan zaman bujang dia..mesti bagi kaum perempuan belah keluarga saya akan memakai baju yg sama warna(seperti ketika saya kahwin dulu)..jadi isteri saya terpaksa membuat baju yg sama warna untuk mengikut tema hari perkahwinan abg saya ini..sian pulak tengok isteri menjahit..sambil saya tengok liga juara-juara terutama hendak melihat pasukan kegemaran saya arsenal akan bertanding dengan pasukan mana..heheh


8 comments:

iryantyismail said...

Pandai wife azman menjahit...cantik

AMIIZAA@Mieja said...

cantiknya.....bertuah dapat wife pandai menjahit...:)

Raz said...

cantik!

Unknown said...

singgah blogwalking sini... :)


Salam.. haii.. jemput join giveaway saya ye.. ParodyMe : 1st Giveaway By DRAMATIC UNIC dengan hadiah wang tunai keseluruhan bernilai RM350 untuk direbut..!! Jom ajak ramai-ramai join.. jomm.. jommm..!! tQ so much... :)

PeRdU cINta said...

Kombinasi warna menyerlah..

MasturaDin said...

wah, cantiknya.. untung dpt wife pandai menjahitkan..

Unknown said...

wah cantiklah ! untung pandai jahit sendiri ...

OKje said...

Untungnya dapat isteri pandai menjahit....
Tahniah utk abang sulung tu.....moga kekal bahagia hingga ke syurga