Friday, July 24, 2015

Pasukan Liverpool Gigit jari???

salam dan selamat pagi kepada pembaca blog saya..di sini siapa menonton perlawanan antara liverpool dengan pasukan pilihan malaysia..bagaimana perlawanan tersebut , adakah menarik ,tertarik atau bosannn..hehehe. Disini saya ingin mengucapkan tahniah kepada dollah saleh dan pemain tempatan yang bermain bersungguh -sungguh dengan pasukan kelab EPL(bagusnya klu pemain kita bermain seperti ini ketika berlawanan di kelayakan piala dunia dan asia)..kita hendak bermain bermatian ketika menyarung jersi kebangsaan walaupun dapat elaun kecil..lepas ini dollah saleh jangan memberi alasan pelbagai..dan ambil pemain yang berminat untuk mewakili negara..


      (Pemain Pilihan Malaysia, Charles Chad Souza mengawal bola melepasi kawalan dua pemain Liverpool dalam aksi Perlawanan Persahabat yang berlangsung di Stadium Nasional Bukit Jalil hari ini. Keputusan semasa kedua-dua pasukan terikat 1-1.)

5 comments:

SalbiahM said...

saya pergi tengok..expect more goals from both sides, tapi 2 biji tu je yang dapat.bangga dengan Team Malaysia, tak malu nak mengaku saya sokong Liverpool.YNWA!!

emalin mohd said...

Seri semalam? Tahniah 2-2 team dan juga peminatnya..

Farrah MF said...

Gigit jari? raya2 ni gigit kuih raya la :)

Nieyla Nadia said...

Jenjalan pagi ini kat sini =)

Fidah Shah said...

Akak tak minat bola...
Apa2 update pasal bola..nanti akak baca kat blog ni :)