Monday, June 23, 2014

Pahang Negeriku


Salam dan selamat pagi kepada pembaca blog saya..sementara bersantai dengan menonton perlawanan belanda dan chile..saya ingin menulis pasukan tempatan yang saya sokong iaitu pasukan Pahang Darul Makmur..Lihatlah kebangkitan pasukan kegemaran saya dari tahun ke tahun memenangi piala dalam negara kita..saya bangga apa yang dollah saleh buat iaitu membawa pemain yang betul-betul main di dalam pasukan pahang..Eranya di teruskan sehingga ke zainal abidin..hehehhe. saya tahu liga kita tidak sebagus liga luar tetapi siapa lagi yang hendak sokong kalau bukan rakyat malaysia..hehehe.kita ambil chile yang mana liga negara itu tidak popular tetapi rakyat memberi sokongan 100 peratus dalam piala dunia..kita patut mencontohi pasukan yang tidak popular tetapi bermain bersungguh-sungguh..tidak mungkin satu hari nanti malaysia boleh kalahkan jepun..

6 comments:

ewanthology said...

setiap pasukan ada turun naiknya.... jgn sokong semasa naik je ye bang..hehe

ajax85 said...

Ye..sebab itu kita kena sokong..hehe

Nick Nashram said...

tahun ni tahun kebangkitan negeri pahang.tahniah :)

Mizz ErMa said...

insyaallah, tidak mustahil..hihi

ajax85 said...

Sama2..thn dpn xth lah

ajax85 said...

Heheheheh