Monday, March 3, 2014

Bercuti Merapatkan Hubungan

salam dan selamat pagi kepada pembaca blog saya..disinikan saya akan menceritakan sedikit mengenai percutian saya pada minggu lepas..saya mengambil masa yang lama untuk bercuti dengan isteri saya..ini kerana saya dan isteri saya terlalu sibuk dengan kerja masing..sehingga badan menjadi letih dan penat..sempena dengan bulan cuti sekolah , saya telah mengambil cuti untuk merapatkan hubungan dengan isteri sambil melihat kekuasaan allah swt di sebuah pulau..sambil berehat saya boleh melihat kehidupan lain yang berada di bumi ini..selain itu juga percutian di dalam negara perlu persediaan yang rapi..ini kerana kita akan mengalami musibah yang tidak akan kita tahu..saya bersyukur kerana dapat isteri yang memahami saya ketika sedang bercuti..selain itu beliau juga mengingatkan saya tentang jangan tinggal solat ketika bercuti..tidakkah saya berasa bersyukur kerana mendapat anugerah dari allah swt

11 comments:

Cho Zila said...

ni kat mana bercutinyer...

Unknown said...

Baguslah sekali sekala meluangkan masa dengan keluarga. Kesibukan kerja memang tak terkejar. Manusia akan lebih mengenali Allah bila melihat setiap keindahan yang telah dicipta

Anonymous said...

cuti2 mcm ni mmg bestlah !

ajax85 said...

cho zila : pulau tioman

effa eddy : btl 2

kesuma angsana : hehehhe

Kamsiah yusoff said...

ya betul...semuanya perlukan perancangan rapi baik dari segi masa serta keewangan...kdg2 suami cuti...anak2 pulak bersekolah...kalau time cuti sekolah pulak,kebanyakan tempat2 percutian sesak dgn manusia...

Mizz Aiza said...

best sesekali dapat bercuti bersama..

ajax85 said...

kamsiah : btl itu perancangan kn buat

mizz : ye

Mizz ErMa said...

hihi, best3..kitorang pon dah lama x p bercuti.. =(

Kakzakie Purvit said...

Betullah sesekali kena rehat dan bercuti bersama. Bila ada anak kelak lagi meriah ada yg buat riuh bersama...

ajax85 said...

Nanti glah

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

syoklah kan,,ala2 honeymoon gitu =) kt mane ni?