Monday, January 10, 2011

cinta yang amat pening...

kadang-kadang aku tidak paham apa yang dia nak. aku dah bagi sepenuh jiwa dan raga terhadapnya. apa yang dimahu aku cuba ikut tanpa rasa kecewa dan marah. biarpun didalam hati rasa nak meletup perasaan kat si dia..aku cuba bertolak ansur kepada si dia bahawa aku mengambil berat kepada si dia.walaupun setiap perkataan dia adalah doa kat aku.aku biar sahaja kerana aku cintakan kepada si dia..setiap hari aku berdoa kepada tuhan supaya si dia membuka hati dengan ikhlas. aku sangat sayang kepada si dia walaupun aku adalah ihsan yang hina dan tidak berguna daripada pandangan mata si dia.namun aku redha bahawa satu hari nanti aku akan dapat kasih sayang daripada si dia..aku juga mahu manja dan mesra dengan si dia.walaupun terdapat halangan.namun aku tetap sabar dengan tingkah laku si dia..aku juga mahu makan masakan si dia dengan rasa gembira..tidak mahu rasa pening kepala , rasa susah hati..apa kemahuan si dia aku wajib ikut sebab si dia adalah segala-segalanya bagi aku..aku rindu belaian si dia walaupun aku sedar aku tidak layak lagi..tapi sebagai manusia aku perlukan benda itu..setiap kali aku aku solat aku minta kebaikan terhadapnya...fahami lah aku.

No comments: